Hrvoje Prpić i njegov Trillenium pokrenuli crowdinvesting kampanju
- 9. lipnja 2015.
- Posted by: Zimo Digital
- Category: Nekategorizirano

Hrvoje Prpić, poznati hrvatski investitor, poduzetnik i član CRANE-a, nakon višegodišnjeg rada na projektu, pokrenuo je crowdinvesting kampanju za Trillenium kojom želi prikupiti 200.000 funti za 7,96% udjela.
O uspješnost i potencijalu projekta govori i nedavna investicija Asos Ventures fonda za rizična ulaganja koji je kupio udio u Trilleniumu.
U prvom danu, 125 investitora uključilo se u kampanju i prikupljen je iznos od preko pola milijuna kuna. U prosjeku, svakih sat vremena kampanji se priključilo 10 investitora među kojima su značajni hrvatski, ali i strani poduzetnici.
Trillenium je white label platforma namijenjena modnim internet trgovinama. Prednost platforme je mogućnost izrade 3D trgovine za mobilne telefone, tablete i desktop računala, a kompatibilna je sa svim uređajima za virtualnu stvarnost (Oculust Rift, Google Cardboard glasses, Sony Morpheus).
Projekt Trillenium stvara potpuno novo iskustvo kupovine svim korisnicima i omogućuje virtualne šetnje kroz 3D prostor shopping centra. Korisnici će moći pregledavati sve proizvode u virtualnoj stvarnosti i te kao u pravim dućanima, spremati proizvode u košaricu i kupovati. Iza cijele priče stoji sinergija mode i tehnologije s velikim naglaskom na kvalitetu.
Svim zainteresiranima, ovo je prava prilika da se uključe. Sve informacije i napredak kampanje možete pratiti na
http://www.seedrs.com/