Startup srijeda: A/B testiranje i pivotiranje (Marko Linke, Repsly)
- 20. travnja 2016.
- Posted by: Zimo Digital
- Category: Nekategorizirano
Marko Linke, suosnivač tvtke Repsly, predavač je na Startup srijedi koju organiziraju Hrvatska mreža poslovnih anđela (CRANE) i Hrvatska gospodarska komora. Tema predavanja je „A/B testiranje i pivotiranje“, a predavanje će se održati 27. travnja u 17 h u vijećnici Hrvatske gospodarske komore, Rooseveltov trg 2 u Zagrebu.
Marko Linke, suosnivač je tvrtke Repsly poznate po proizvodnji mobilnog CRM-a za upravljanje prodajom na terenu. Tvrtka je osnovana u Hrvatskoj pod imenom Salespod, trenutno posluje s više od 500 korisnika u 40 zemalja, a samo neki od klijenata koji koriste Repsly za unaprjeđenje terenskih aktivnosti su Nike, Golf, L’Oreal, KIA motors, Keune, Philips i Franck i mnogi drugi. Tim koji stoji iza aplikacije u pogonu je 24/7, kako bi pratili zahtjeve svojih klijenata koji su zastupljeni u svim dijelovima svijeta. Značajni reselleri nalaze se na relaciji Boston – Zagreb – Osijek – Johannesbourg – Moskva, dok u zagrebačkom uredu trenutno radi 15-ak ljudi.
Repsly je do sad nekoliko puta pivotirao i radio rebrand, no po svemu sudeći uspješno, jer u proteklih nekoliko godina bilježe rast i zatvorili su nove runde investiranja od kojih im je posljednja donijela 1,25 milijuna od fondova iz Bostona, Los Angelesa i Njemačke. Prvo ime kojim su krenuli bio je Salepod.net, zatim su ga promijenili u Salespod, da bi na kraju postali Repsly. Tijekom rada osnivači Repslya su shvatili da se njihovi klijenti ne bave isključivo prodajom, već distribucijom i unaprjeđenjem prodaje široke potrošnje i medicinske opreme te istraživanjem tržišta, mysteryshoppingom i drugim namjenama. Kako bi brend bio usklađen sa svime što rade i prenosio konzistentnu poruku, iz imena je trebalo maknuti sales te su odabrali ime Repsly.
Osim o pivotiranju, Marko Linke ispričat će i svoja iskustva o A/B testiranju, metodi kojom se uspoređuju dvije različite verzije web stranice ili aplikacije kako bi se odabrala inačica koja radi bolje. Korištenjem ove metode, prikupljaju se podaci o ponašanju korisnika, a odluke koje se nakon toga donose bazirane su na podacima i osiguravaju da svaka promjena donosi pozitivne rezultate.
Ne propustite ovu priliku i saznajte sve što vas zanima o A/B testiranju te pivotiranju. Ulaz na Startup srijedu je besplatan, no zbog ograničenog broja mjesta potrebno je rezervirati ulaznicu preko Entrio sustava.