Startup srijeda (Job to be done and value proposition canvas)
- 15. lipnja 2013.
- Posted by: Zimo Digital
- Category: Nekategorizirano

Vrijeme: 17:00 – 18:30h, 3. srpanj 2013.
Mjesto: Zagrebački inkubator poduzetništva (ZIP.Events), Zvonimirova 8, Zagreb
Boris Golob će na Startup srijedi 3.srpnja govoriti o
poslu kupca (job to be done) i platnu ponude vrijednosti (value proposition canvas).
Posao kupca je jedan od najvažnijih koncepata kod inoviranja jer objašnjava razloge zbog kojih kupci trebaju neki proizvod ili uslugu, čak i onda kada takvi proizvodi još niti ne postoje. Poslom kupca se može (između ostalog) analizirati nepostojeća tržišta, razumijeti kada će kupci kupiti od nas, a kada od konkurencije, a kada uopće neće razmatrati našu ponudu itd.
Platno ponude vrijednosti je alat kojim se sučeljavaju zahtjevi kupaca i ponuda vrijednosti i time detaljnije pojašnjavaju dva ključna elementa platna poslovnog modela – “kupci” i “ponuda vrijednosti”. Platno ponude vrijednosti omogućava vizualno pojašnjavanje “Što mi nudimo, a što oni traže?”
Boris Golob, mag.ing. je vodeći hrvatski stručnjak za postupke inoviranja proizvoda, usluga i poslovnih modela. Kao savjetnik vlasnika i uprava poduzeća je sudjelovao u projektima razvoja i komercijalizacije inovacija, a 2009. objavljuje e-knjigu „Inovacija od ideje do tržišta“. 2012. godine dobio je nagradu “Primus” za najboljeg poslovnog savjetnika u Hrvatskoj. 2008. polazi edukaciju Excellence in Innovation Management EFQM Brussels, 2011. završava edukaciju iz Outcome-Driven Innovation metodologije na Strategyn Institute SAD, 2012. polazi Business Model Workshop & Masterclass kod dr Alexandera Osterwaldera, 2013. sudjeluje na Business Design Summit Berlin. Od 2010. godine je direktor Znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.
Općenito o Startup srijedi
Startup srijeda je mjesečno neformalno druženje poduzetnika, ulagača, savjetnika i drugih koje zanima problematika startupa, koje zajednički organiziraju CRANE i Ini.hr. Ovo je svojevrsni nastavak Ini.hr-ove inicijative OpenCoffee Club koja se manje ili više redovno održavala od 2007. do 2009. i iz koje su proizašli brojni uspješni poslovni kontakti.
Startup srijeda održava se u pravilu svake druge ili treće srijede u mjesecu. Za razliku od OpenCoffee Cluba, svaka Startup srijeda ima uvodni program u kojem se predstavlja neki domaći (ili strani!) startup, ili netko održi kakvo predavanje od koristi za startupe, i slično.
Sve zainteresirane pozivamo da nam se pridruže, i nadamo se da će iz toga proizaći uspješni poslovni kontakti. Startup srijeda je neformalno druženje otvorenog tipa i nije potrebna prijava. Za redovni podsjetnik na okupljanja, te druge informacije vezane uz Startup srijedu, prijavite se za primanje našeg newslettera.