Tim i proizvod koji rješava realan problem
- 15. lipnja 2014.
- Posted by: Zimo Digital
- Category: Nekategorizirano

Repsly (donedavno Salespod) je startup koji je osnovan 2010. godine, a u njega je investirao naš član Saša Cvetojević. Jučer je objavljeno da su dobili novu investiciju od 1,25 milijuna dolara, a investitori su Launchpad Venture group, First Beverage group i K5 Ventures. Repsly je rješenje za unapređenje terenskih aktivnosti, a koristi se u vise od 40 zemlja. Napravili smo intervju sa Sašom Cvetojevićem i Markom Kovačem, co-founderom Repslya. Saša Cvetojević je jedan od naših najaktivnijih članova te je jedan od osnivača Zagrebačkog inkubatora poduzetništva. Navodi kako je ključno za investiciju u Salespod (sada Repsly) bio tim i proizvod koji je rješavao realan problem. “Na samom početku smo se sastajali nekoliko puta tjedno, zajedno išli na stotine sastanaka, izmjeniivali po nekoliko mailova dnevno. Kasnije, kad su prihodi postali stabilniji, kad su kupci sami počeli zvati i pitati za proizvod – smanjio se i moj angažman. Danas uglavnom pomažem oko PRa i savjetujem ih oko nekih strateških poteza“: objašnjava Saša svoj angažman u projektu. Na pitanja da li je ikada požalio jer je investirao u projekt odgovara: „Bilo je teških trenutaka. U jednom trenutku su dečki odlučili baciti dotadašnje windows mobile rješenje i raditi sve od nule. Tad sam mislio da su u krivu 🙂 drugi puta je bilo trzavica kad je Marko odlučio ne predati već pripremljenu ponudu za jedan natječaj za financiranje, a bili smo vrlo kratki s novcima.“ Saša kod nove runde investicije nije napravio exit, odlučio je zadržati udio u projektu.
Repsly investiciju planira potrošiti na ubrzanje rasta. Osnovni zadatak Richarda Aprila, novog direktora marketinga je izgradnja infrastrukutre koja će omogućiti postizanje cilja: 200.000 korisnika u sljedeće četiri godine. Manji dio sredstava će biti uložen i u pojačanje razvojnog tima u Zagrebu.
Marko, kako bi opisao put od samog početka projekta do sada?
Kako bi Beatlesi rekli: it’s a long and winding road 🙂 Naravno da je bilo teških trenutaka. Ne sumnjamo da će ih biti i dalje. Prihvaćamo to kao sastavni dio ove igre. Rješavanje tuđih i svojih problema je naš osnovni posao. Naravno, bilo je i puno lijepih momenata. Osim toga, imamo odličnu ekipu i stvarno je uživancija biti s njima svaki dan.
Što je bilo presudno za uspjeh projekta?
Ključno je da klijent ima izravnu financijsku korist od rada s nama. Osim toga, kako bismo se istakli nad konkurencijom, bitno je da proizvod, podrška i sve ostalo na čemu radimo bude vrhunsko.
U čemu je bila najveća vrijednost poslovnog anđela Saše Cvetojevića?
Aktivna suradnja i pomoć kada god je to trebalo. Naravno da u svim situacijama nemamo isti pogled na stvari, ali uvijek imamo isti interes i lako dolazimo do rješenja. Saša nam je puno pomogao i prenošenjem općeg znanja o poduzetništvu i savjetima u konkretnim situacijama. Vjerujem da je i on kroz nas stekao nešto dublji uvid u specifičnosti poslovanja u SaaS/mobile svijetu. Sve u svemu, u Saši nismo našli samo investitora nego i prijatelja.
Što bi savjetovao drugim startupima? Što je ključno za uspjeh?
Ključno za uspjeh je da se ne propadne 🙂 Možda zvuči kao šala, ali stvarno smatram da je najvažnije stalno držati oko na kupcima, vlastiti proizvod promatrati iz njihove perspektive i neprestano im isporučivati vrijednost, nešto što im pomaže. To je preduvjet da bi sve ostale stvari funkcionirale.
Želimo puno sreće Repslyu u dolasku do 200.000 korisnika te Saši još puno uspješnih investicija.
Autor: Dalibor Čvek